Sunday, January 28, 2007

Makan lagi

"Weekdays = depresi di opis + mkn ntah apa2 (roti, megi) + ngantuk + buhsan + tak cukup tido + penat"

Since aku keje kat Research & Development nih, aku sentiasa membuat research bagaimana utk menyelasaikan masalah di atas. Berbagai2 cara dan kaedah yg aku cuba, akhirnya, setelah sereberum dan serebelum aku bervibrasi secara harmoni, lalu menghasilkan gelombang alpha yg memangkinkan aku utk berfikir and come out with this kind of solution:

#include < stdio.h >
#include < conio.h >

#define day saturday

int main()
{
int verb = ronggeng;
int Yesza~;

Yesza~ = day + verb;

printf("Yesza~ aku wajib ronggeng tiap2 ari sabtu!\n");

getch();
return 0;
}

Usaha ini walaubagaimanapun, tidak terhenti di sini sahaja. Testing phase telahpun dijalankan semalam, dan ternyata, keputusan yg tepat dan jitu telah diperolehi. Dengan compiler yg canggih ini, bila run, ngn gambar skali keluar..hehe


Adoi apa ke payah beno nk cari solution. Sekrg aku dh mewajibkan diri aku utk keluar berfoya-foya tahap terkawal setiap hati sabtu. Tensi + depresi woo kalau x gi mana2. Semlm bergegar Midvalley Megamall, aku, dae (yg sll pelupa), mag (yg sll hangen dgn aku) & zul (yg aku xtau ntah bila la nk waras sket budak tu),kitaorg mkn kat Manhattan Fish Market (hehe..tiap kali kuar, mesti mkn sedap2! Minggu Gaya Pemakanan Sihat kembali lagi. Kitaorg order Grilled Gala Platter for two).Org yg masuk kemudian dari kitaorg pun dh keluar, kitaorg dok lepak2 lagi..x reti nk berambus. Dah le gelak x hengat! 2 bulan x jumpa, stended ar. Kuntilanak sundal malam dengar pun mmg surrender punya. Masing2 semlm cter pasal stress kat tpt keje hehe..klaka btul. Macam2 la prob kawan2 aku ni..tp camne pun, even aku sorang the only malay dlm department aku, aku rasa somehow bersukur sbb setakat ni, xde lagi prob cam dorang. Mula2 rs x bes gak, dah ar sesama dorang dok ckp cina je, tp lama2 ok la. Basya~!

No comments: