Friday, January 19, 2007

It's Friday~~!

Hoho~ sonot aku tiap kali ari jumaat. sbb lunch hour lama, (tp hari2 biasa pun aku panjangkan jugak lunch hour aku haha..) waktu keje jd pendek, so tgk2 jam dh petang. bole balik umah, terus dh terasa "Weekend Mode".Hurm..pejam celik, dh dkt 2 bulan aku kat cyberjaya. dlm aku dok mengeluh, membebel, mkn tdo isk cepat tul masa berlalu.
Hehe seb baik Tuhan nk tolong aku...kalau x, blog aku ni dh jadi meja mengumpat. Jeng jeng jeng! siapakah?! haha..sudah pastinya si cencungut itu! x jd nk ngumpat, sbb xtau pasal, si cencungut tu tiba2 lak baik 2 3 arini...klu x, sebelum ni acuh x acuh, nak taknak je. lately ckp pun baik2 je ngn aku, hurm..seb baik x terbalik bumi cyberjaya nih. aku baru je bercadang nk buat cerpen or siri pasal si cencungut ni, xpe la. nnti bila2 time aku hangin ngn dia or terasa nk meletup baru aku dedahkan identiti si cencungut ini..
Keje cam biasa, penat~ tp agak seronok sbb bnyk blaja benda baru. and everyday keje mmg berlambak2, x penah berkurang tp sentiasa bertambah. si cina suruhan tu ada je benda yg nk suh aku buat...xleh tgk aku free kejap. baru je nk layan youtube ahaha..tp xpe, at least sempat tgk death note latest ngn bleach...
Tp next week cam horror je...rasanya keje aku bertambah lagi, adei xleh jadi ni.

1 comment:

Mr Blur said...

jeng2 brader pej marah~~takot!!!wakakakambing biri2~sabar2 nnt kne JUAL! wahahaha chaiyok2 wat kje, jgn asyik curik tulang jeh. huhu kang kne poton gaji.lalala~