Wednesday, January 03, 2007

Babai 2006

Pejam celik kejap je setahun...
benda biasa, mesti org tanya, apa azam tahun baru?
adeh, penat ar nk jawab...nape tiap kali tahun baru benda tu jadi soklan wajib?
hehe aku maleh nk jawab sbb x penah terpk pun azam baru
setakat terlintas kat ati tu ada la, tp rasanya sejak 26 tahun aku idup (waa tahun ni umur aku bertambah setahun lagi jadik 21 ngeh ngeh...maseh moda belia remaja) x penah tercapai kot apa yg aku lintas kat ati tu...
BUT kali ni apa kata try skali nengok..nk try set at least 1 azam baru pun jadik ar..
tunggu sampai jan 2008 lak, tercapai ke tak azam aku tuh...hoho~ setahun dr sekrg
hm, so apa azam aku ek?
何か困ってる~。こう自分が思ってることとか、感じることとか、直接にすぐ書くことってのはあんまりないから。まぁ、とにかく、今年、27歳らしい男になりたいと思ってます!
Kelmarin, dlm monorail titiwangsa-kl sentral, dlm aku tengah mengah2 bawak beg berat, aku dgr ada org borak2 tepi aku. aku pasang telinga betul2 mmg sah org jpn ni. aku yg peramah ni apa lagi, terus tegur ar. Hoho~ dorang 1st time dtg mesia. tanya aku macam2, tpt menarik kat kl etc. hebat ar pakcik tu, dia GM kat tokyo. bini dia pun peramah gler. siap bagi name card kat aku, katanya, klu g jpn nnti contact dia hoho~

1 comment:

Anonymous said...

sugoi na..