Thursday, January 11, 2007

1 minggu yg memenatkan

Minggu ni sedar2 dh jumaat. cepat gler masa berlalu. maybe sbb bz gler, pagi bgn tdo, g ofis, stay sampai kul 7,8pm, balik umah, makan then tdo. kalau begini tiap2 ari guek bisa jadi gilak~! hope next week x bz sgt. TATAPI...ada jugak benda2 yg best. last week, atas keinginan dan kebaikhatian seorg insan yg namanya ingin dirahsiakan, aku dan 2 org lagi member g mkn kat sinih:


Hoho~ gler dh lama x mkn kat sini..dkt 10 tahun ada kot. seingt aku tempat ni dulu rm12 je..sekrg dh rm17. seb baik org yg banje haha..aku mkn je la, mmg x hengat. stended aku, kalau dh namanye buffet, setiap benda yg ada kalau x rasa x sah. sumer nk rasa hehe..so, inilah hasilnya:


Ni baru 2nd round kitaorg. ada la 6,7 round gak. isk mmg perut masing2 cam kontena. last skali kitaorg tutup majlis ngn eskrem..waduh2 sedep banget~.
Arini lak, kuar ngn Al, easternC & ahmad lunch kat alamanda. hehe aku dgn selamba nye menambah 1 jam extra kepada 1 jam lunch hr yg diperuntukkan kepada aku. ah, trainee lain pun selamba je, aku pun sekali sekala apa salahnye. mkn piza lak...aiyoo minggu ni mmg "Minggu Gaya Pemakanan Sehat" haha. tp ok apa, sbb keje bnyk, so mkn pun kena bnyk la, rite? baru la dinamakan "Gizi Seimbang".

1 comment:

~b!Nt@Ng_07~ said...

alah.. xpyh dirahsiakn la..aku tau name mamat yg banje tuh~ huwawwa sedey nye x dpt join korang :( mayb len kali.. :)