Saturday, March 24, 2007

Errr...aaa...uh oh hurm...

(Kechi, jgn sue aku! Re-publish blog ko tanpa kebenaran hehe)

Ini ialah satu entry drpd blog Akechi yg mencuit aku utk memberi bebelan mengenainya. Kenape kah? Ya, sebelum aku mengulas ngn lebih lanjut, congrate kat kawan aku sorang ni sbb x lama lagi ada umah sendiri. Keta pun dh ada, kawin je belum lagi utk melengkapkan pakej hehe.
Apa yg menarik nye "no help from other people including my parents & no financial help"!
Nah, di mana aku nk letak muka aku?

Akechi vs Aku

1. Akechi muda, aku tua sket je hehe
2. Akechi dh ada kereta berbumbung, aku baru ada roofless car je
3. Akechi dh beli umah, aku belum ada rezeki lagi
4. Akechi dh start mengumpul harta, aku baru ada saving sket2 je

Aaa, jeles jeles...
Ya, mari mengumpul harta tanpa segan dan silu~!

No comments: