Monday, July 02, 2007

Pelakon Pembantu Terbaik (Lelaki)

Semlm kuar ngn mag, dae & azizul. Yeah! Apa lagi, kalau balik2 kepala ni je dok jumpa, g melalak la, apa lagi. Kali ni g redbox sogo, sbb redbox tpt lain penipu. Bila kitaorg ckp 4 org, dia kata bilik abis. Pastu lunch set package yg sepatutnya 3 jam, dia nk bg 2 jam je. Last2 try redbox sogo ok je, dpt je 3 jam. Penipu btul.

Mag jemput kami 3 org kat kl sentral. Terus g sogo sbb kitaorg book 11am-2pm. Bes gak dpt geng2 kaki karoke ni. Sumer mmg kaki melalak. Especially Mag haha. x dpt mic, dia nyanyi pegang remote pun jadik. Bes ar karoke kat sini. Sbb menu utk lunch set dia sedap2. Lagu pun bnyk lagu baru, updated sumer. Sorang dlm RM14++, 1 bilik, 3 jam. Maka, ini lah yg aku mkn semlm:

Puas gak 3 jam, melalak 4 org. Mcm2 lagu aku melalak, di antaranya, Samsons - Bukan Diriku, Sofaz - Janjiku, Lifehouse - Hanging by a Moment, SLAM, duet lagu JIKA ngn Mag haha. Paling x tahan, ada sorang mamat tu ber nasyid Setanggi Syurga haha. Terbakar sekejap aku dlm bilik karoke tu.
And then, plan nk main bowling kat times square, tp bowling nye mencekik darah. Kensel bowling. Actually xde la mahal tahap x mampu, tp rasanya x worthy main bowling abis dkt RM10 utk 1 game je. baik beli benda lain ngn RM10 tu haha. Maka saja2 la g tgk nasib kot2 ada movie ke huh…jgn harap. Transformers sold out sampai show yg tgh mlm terus. Maka, kitaorg bergerak ke One Utama. Tujuan utama? Mag nk sgt mkn Chilis. Maka ini la yg aku order mlm tu:

Mmg arini giler ngn mkn. Adoi, perut aku ckp, dia terkejut sgt. Mcm2 aku sumbat. Aku sendiri pun terkejut tgk kemampuan dan kebolehan menyumbat aku. Masa mkn tu, sumer org dh pakat2 nk MC on Monday! Damn! Xleh jadi ni. Dh la aku x penah menipu pura2 sakit sbb nk mintak MC. Menipu benda lain bnyk la hahhaa. On the way aku balik to putrajaya, dlm bus dr One Utama, sambil dok pk, patutkah aku MC? Klu patut, camne aku nk berlakon eh? Ai x biasa la berlakon2 ni hahaha.. dlm hati aku cuma berdoa supaya pagi esok nye aku terbgn lmbt hahaha. Sbb bila bgn lmbt for sure la aku xyah nk pk2 nk g keje ke x. For sure la jadi auto ponteng.
Next mornin~ yeay bkn setakat aku bgn lmbt, malah aku sakit perut betul2! Xyah berlakon~! Gile kan? X penah2 org hepi bila jatuh sakit haha. Xyah la aku buat2 jln senget dpn doc tu. Sronot nye. X reti ar nk berlakon2 ni. So aku pun pm la Cina Suruhan kat YM.

Hahaha aku kena berlakon part ni je. dlm kul 10 lebih camtu aku pm CS. Caring gak CS ni...tp tu la, semlm melantak x hengat, padan muka sakit perut. Melayang lagi RM40~ uhuk2 ! Takpe, yg penting kepuasan~.

No comments: