Friday, July 06, 2007

Tisu Adipos

Minggu gizi pemakanan seimbang kembali lagi~. Last week dh melantak x toleh kiri kanan, minggu ni aku melantak lagi, tp versi tgk kiri kanan lak. Neway, punya lama aku janji nk blanje Hazirah, baru la week ni dpt ditunaikan. 1st time la kitaorg g mkn kat Ericcson punya kafe. Keril, yoi, zac tempang, raja ayu, ngn aku haha. Pergh seperti yg diwar-warkan, mkn mmg sedap, menu lain drpd yg lain. Mahal sket je dr tpt stended tp puas ati. Aku mkn ayam apa tah, coleslaw, dory. Pas lunch, borak2, gelak2 cam nk pecah ericson, pastu di atas permintaan ‘adik2’ aku pun belanja ar cornetto sorang seketul. Tp damn raja! Dia ketuk aku MAGNUM tu! Xpe la, adik2 punya pasal haha. Mekasey abe Jep~.

2,3 ari pastu dae lak dtg cyber. Dia ada hal apa tah kat HQ putrajaya, g main besi, kira besi etc. maklum la civil engineer! So aku bwk dia ngn sorang mmbr dia mkn kat ericsson gak hehe. Kalau tau ericsson ni tahap mampu makan, mmg tiap2 ari aku gi. Erm tapi kali ni byr sendiri2 je ar haha.
Next, disebabkan aku dh nk abis intern ni, Kamal lak nk blanje aku. Tp g tpt biasa2 je. Dia x penah mkn kat Padi, so aku bawak ar dia mkn situ. Aku mkn Chicken Grill JE sbb segan gak nk ketuk dia dgn bersungguh2. Sbb dia pun dh kawin. tp yg damn nye, dia tersalah order. Dia nk order smthing like chicken grill gak tp ter tulis code menu utk salmon steak. Dia punya lagi mahal dari aku haha. Yeah, sambil2 kitaorg mkn, aku tgk2 album kawin dia. Pergh gmba lawa2. aku paling suka gamba kawin dia kat belah pompuan, kat Kelantan. Dia kata kat sana pelamin, andam2 sumer ni murah2. konklusi, sapa nk kawin bajet tp nk persiapan yg maveles, leh ar kawin ngn org klate or kawin kat klate haha.
Neway, aku suka banget sumer costumes dia masa kat kelate tu. Ngn pelamin dia lawa banget! Pelamin dia ala2 Bali style. Guna tiang2 kayu, and ada pokok2 bunga yg terjurai2 tu. Nampak cam kawin dlm resort je. (sabo2..., usia bkn penghalang). Neway mekasey Kamal~.

Next, Adrian nk blanje aku ngn Meng Leong plak. Diskas punya diskas, last2 g satay kajang. Maximum, 15 cucuk sorang. Lebih xleh masuk dh perut haha. Best gak, dh lama giler x mkn satay kajang. Jln ngn 2 org apek, abis sumer org ckp cina ngn aku. Pasrah je ler... Mekasey adrian~!
Next? Ada lagi...5hb (thu) cencungut ku blanje aku, meng leong, and the whole team kat Kenny Rogers Jusco Equine Park. Dia ckp order je apa2 sbb mmg nk meraikan kitaorg yg dh nk abis.
Kebetulan plak, project kitaorg baru release kat jpn 1 day before. So double celebration ar kiranya. Tp segan gak nk ketuk dgn bersungguh2.

Aku order quarter chicken meal JE. Stended klu g Kenny rogers. Tp ketuk air mahal sket, espirit hehe. Mekasey cencungut~. Hasilnya? Dlm masa seminggu lebih, aku berjaya menambahkan ketebalan tisu adipos di bawah kulit aku utk beberapa inci. Giler btul. Xpe, bole jadi penebat utk kulit.
Oh yeah! aku gumbira sbb at last aku dpt amik gambar 1 team aku. Mari mari..aku perkenalkan sorang2:

Kiri (order dpn -> blakang)
1. Barbie~
2. Chong
3. Cencungut ku~
4. Ong yg baek
5. Cina UM yg suka potong ckp aku

Kanan (order dpn -> blakang)
1. Cina Suruhan ku yg comel~
2. Kelvin
3. Yang
4. Kamal si poyo
5. Er sapa eh? tp yg aku tau mamat ni best!

3 comments:

Hani said...

oih sesedap rase nyeeee ckp aku tempang! ciskek!

eh jepp tgk2 gamba org kawen tuh takde teringin ke. plus aku rase pade usia ko neh, dh mmg ehem patut pon kn.

ke dh lanjut. bwahaha! :P

Takeshi said...

oih sesedap rase gak ngutuk2 aku! cisnan!!

semoga kaki mu bertambah 'sembuh'

Anonymous said...

[url=http://www.xn--zwrotypodatkw-mlb.opole.pl]zwrot podatku z anglii[/url] [url=http://www.xn--twj-podatek-reb.zgorzelec.pl]zwrot podatku anglia[/url] [url=http://www.xn--rozliczenie-podatkw-i5b.bytom.pl]zwrot podatku uk[/url]