Thursday, November 29, 2007

Satay oh Satay

Yeyey! Arini Asotoko blanje satay~! Bagus nye Aso. Blanje kitaorg arini guna duit intern tu. Duit intern aku? Er..aku dh tukar jadik fixed assets haha. Aku cam biasa ar, dgr je,

Apa?!! Makan free??!!!

Terus say YES je la. Lagipun next paper lmbt lagi maa. Hanimun la dulu haha. Mula2 biasa ar destinasi satay utk budak2 UTP, Bota la. Tp, bila dh sampai, tgk2 x bukak lak, Aiya..then g area dpn2 sket. Dh tutup terus lak tpt tu. Maka, bincang2 dlm keta + calculation sket, Aso mengambil keputusan utk blanje Kei Ef Si~! Adoi, rs sian pun ada gaks, sbb mahal tu. Masalahnye perut ada 24 ketul. ada gak ar bbrp org di antara kami yg ada 2,3 perut hehe jgn ingt lembut je ada 4 perut. Tp Aso ckp, as long below RM300, dia no hal! Pergh...nape la sorang je kwn aku camni kat UTP hahahaha...

Mula2 terpk 1 je KFC terdekat, which is kat Sitiawan. Sbb kitaorg dh menghala ke Lumut. Isk aku rs jauh tu. Pk punya pk, baru teringt, rasa2 nya cam ada je KFC kat Ayaq Tawaq. Huhu seb baik mmg ada pun. Turun keta, baru je nk gerak g KFC, aku ternampak asap berkepul2 di seberang jalan. Wahahaha! SATAY!!! (selamat duit hang Aso. xpe2, len kali klu hang nk blanje satay lg, aku nk pakat ngn sumer pakcik satay suh tutup gerai dorang. Dpt rs KFC lak hahaha)

Uhuk2...disebabkan aku yg paling muda in the group, teruk aku kena buli ngn dorang, especially kak Raja n kak Sima hahaha. Neway, Aso! Tima kasih bnyk2! Satay sedap banget~! Er, aku order air 2 gelas huhu. Halal eh? Saya akhiri ucapan terima kasih saya dgn pantun 2 kerat,

Terima kasih daun keladi
Kalau ada extra duit, blanje le lagi

Maka, disebabkan kesedapan itu lah, aku bwk rumet aku ngn budak 2 org ni g sini lak. Walopon esok aku ada last paper STR huhu. Xpe, demi member, aku sanggup berkorban. Lagipun STR dh abis stadi, takdak apa nk dirisaukan lagi aih. hahaha berlagak giler.

Neway, mereka ini la 2 org di antara kwn2 aku yg akan grade. Dh last sem kat UTP ni uhuk2. Aritu dh g mkn2 ngn dorang ni, ingtkan dh last celebration. Tgk2, g Kellie's Castle ngn korang jugak. Dh bergmbr2 sampai lebam, ingtkan dh x jumpa dah. Jumpa lagi arini, g mkn2 lagi. Tapi arini mmg btul2 punya last. Sbb budak 2 org ni balik umah esok pg uhuk2. Ala lupa laks, nnti kita konvo skali daa...Jumpa lagi daaa.
Er lupa nk ckp benda penting. Aku blanje dorang mkn satay arini ok! Hahahaha poyo nk mampos. Walopun duit intern dh x sebnyk Aso, tp aku masih mampu~. 5 perut, order 100 cucuk je. Tapi rumet aku yg mkn paling bnyk. Oi, org nk wat farewell satay party, ko lak yg mkn lebih2!
Hurm, pada mmbr aku yg 2 org ni,
  • Jgn ingt dh kuar UTP xyah baca buku
  • Semoga dpt keje yg bes! (sbb nnti leh blanje aku benda yg bes2! haha)
  • All the best dlm mencari keje yg bes!
  • Selamat menempuh kehidupan yg baru
  • Kawin nnti wajib jemput aku
Tu je 5 benda aku nk ckp, xmo feeling2 nnti banjir UTP haha. Takde ar, aku sure pasni jumpa lagi kat mana2 especially kat KL. So, aku x anggap ni sebagai pertemuan terakhir (uhuk2 ayat drama). Sedap tak satay? Makan free, mesti la sedap! haha...

2 comments:

Anonymous said...

siot jer...kutuk umet sdiri...huhuhuhhuhu

Anonymous said...

Great work.