Sunday, November 25, 2007

Cuti-cuti Malaysia (Edisi Exam Week)

Cepatnye masa berlalu. Aritu aku tgh dok menyumpah2 najis mughalazah sbb jadual final aku cam aduh..xde term bes nk describe:

Nov 12 - Distributed Computing
Nov 13 - Artificial Intelligence
Nov 15 - Malaysian Studies
Nov 16 - Human Resource Management
(gap seminggu)
Nov 23 - Strategic Management
(gap seminggu lagi)
Nov 30 - Software Testing & Reliability

Yes! Marathon aku seminggu. Then ternak lemak 2 minggu hehe. Tp aku dh pun abis 5 paper. Fuuh...rasa lega & rasa cepat sgt. Camne final? Hurm...paling bes nk describe, graph berkadar songsang kot haha..makin susah je. Neway pasrah je la. Aku yakin aku dh buat the best. Sekrg tawakal + ber honeymoon till next paper aku, 30hb. Budak2 lain ramai dh abis paper, dh ramai gak angkat2 brg masuk keta, dh ramai gak amik2 gmbr dpn main gate, mesti budak2 final sem. Aku masih setia di sini tp nk stadi pun dh x masuk haha..
Yaa, sebagai meraikan bbrp org kawan2 aku, yg uhuk2..pasni dh xde kat UTP sbb dorang dh last sem, terpaksa la buat Cuti-cuti Malaysia Edisi Exam Week. Sbb takut rasa bersalah (still exam week, tp nk g jln), kitaorg g dkt2 je la hehe. Tak lain x bukan, destinasi yg ada ujung batang idong kitaorg je. Tiap2 ari lalu tp x penah singgah, Kellie's Castle!

Biasa ar, kata org, tpt yg dkt ngn kita tu la yg paling jrg kita gi ehehe. 3 srikandi dlm gmbr di atas, pasni dh xde kat UTP lg. huhu x aci ar korang. Masuk blaja sama2, tp korang abis dulu. xpe2, nnti konvo sama2 gak huhu.
Kellie's Castle, RM4/entry. Panas gilos! Aku xtau ar, angin yg x lalu sini or mmg tpt ni mmg panas! Terpaksa aku edit2 sket gmbr ni, klu x, kantoi muka minyak2 leh goreng pisang haha.
Tak bnyk aktiviti yg bole buat kat sini. Setakat nk amik2 gmbr, mmg bes sbb lawa giler. Tp x puas ar, nk round sumer. Sbb tutup kul 6pm. Kitaorg g masa tu dh kul 5pm. Seb baik kitaorg ada singgah beli goreng pisang kat tepi jln on the way dtg sini. ada la jugak aktiviti selain bergambar haha..
Sapa2 yg dok dkt ngn area Batu Gajah ni, aku sarankan korang dtg sini. Sbb aku rs x bnyk tinggalan sejarah kat Malaysia, macam istana lama camni. Dtg bergambar pun jadik le hehe..

No comments: