Thursday, November 08, 2007

Release Tensi

Semlm kitaorg kuar ramai2. Dh lama x wat keje gler camni. Masing2 nk release tension sbb by today sumer asgmnt, test, project presentation usai sudah. Giler punya week. Kelam kabut btul haha..

So, 1st thing that came across was MELALAK! The best choice yg ada x lain x bukan, Shogun Karaoke hehe..shogun pun shogun la. Asalkan dpt release tensi. Then kitaorg 2 keta gerak g ipoh. Mula2 of koz la g isi perut dulu. Biasa ar, benda wajib. Kali ni aku bwk mmbr2 aku g Black Canyon Coffee, kat JJ. Aku nk jugak bwk dorang dtg sini sbb, aritu aku 1st time mkn kat sini, after dh bertahun2 aku kat sini. Selalu nye aku usha je x penah masuk. Tp 1st time g aritu, sedap gak mkn sini, bnyk choice. And yg paling best, tunjuk kat matrik, dpt student discount huhu..
So kali ni aku try udon tomyam. Udon ni actually japanese noodle. Mee kasar dorang la. Mmg kasar. Klu campur tipu, ada la sebesar jari kelingking diameter dia hehe. Tapi, yg penting, mmg enak banget~! Tomyam tu meresap sampai dlm mee, bila aku slurrrppp je mee tu, gulp! aku telan...dr anak tekak, sampai la ke perut, sepanjang saluran esofagus aku, aarrghhh tomyam tomyam tomyam tomyam~!! Hehe camtu la kesedapan dia. Then for the drink, chocolate lor~!

Lepas dh melantak, baru la ada energy nk men bowling. Apa daa zul, keril. Action je lebey, kaki senget la, tgn bersilang la...tp longkang gak haha. Er, the point is, balik2 dlm ramai2 tu aku jugak yg menang hahaha...giler poyo x hengat. Aku rs org lain kat bowling tu pun takut ngn kitaorg kot. Ada 8 org, tp bile gelak, cam ada mulut 54 org kat situ.
Next, g karoke la~! Kurus tau kitaorg arini. Td workout tgn, leher ngn rahang mulut sbb bnyk gelak. Gelak pun leh bakar kalori klu nk tau! Pasni workout anak tekak lak sbb nk melalak. Sure anak tekak korang six packs pasni haha...Er, mula2 2 jam jek. Tp pastu masing2 cam muka x puas je, tambah lg sejam. Giler btul.

Cam biasa la, td dh workout 1 badan, bnyk kalori terbakar. Kena la isi balik hahaha...Yg paling dkt ngn Shogun? Of koz McD ! Melantak lagi...isk2. Td kat bowling dh bergegar skali. Pastu McD lak bergegar..isk2 korang ni klu bergelak, xleh kontrol sket ke haha...
Neway thanx korang! Puas giler leh gelak2 release tensi. Baru la leh chayok2 final exam! Gudluck korang sumer!

No comments: