Thursday, August 16, 2007

Wishlist

Beta terlupa utk mengkhabarkan berita gumbira. Baru2 ini beta telah mencemar duli ke beberapa pusat membeli belah negara (er..bandaraya ipoh je actually), lalu beta telah berkenan utk memiliki beberapa harta utk menambahkan koleksi muzium diraja beta. Ye, ini adalah di antara beberapa harta yg beta berhasrat utk memilik nye since beta internship lagi. Tp hanya baru2 ini beta merasakan beta ada sedikit kemampuan. Maka, dgn tidak melengahkan masa, beta telah menitahkan tgn beta utk mengeluarkan sedikit wang simpanan beta dari ATM hehe.

At last dpt gak aku beli perfume ni. Dh usha lama, dari KL aritu. Giorgio Armani : Attitude (75 ml). Bau dia? Hurm bes..click on the image to try the parfum haha. Excuse me, ipoh xde Petaling Street or Jln Masjid India. Of koz la ori okke! Harga? Xyah la ckp..

Uhuk2 terharu. Dari last yr lagi nk beli jam baru. Setelah sekian lama membanting tulang 4 kerat, ter mampu jugak aku nk beli jam baru. Mula2 terkonfius antara jam ni ngn Guess. At last, di atas bisikan syaitan kwn2 aku yg sama2 g beli ngn aku, aku ter beli yg ni. ESPRIT. Harga? Pun xyah la bgtau…er…yg ni pun ori okke!
Sekali skala shopping brg mahal. Dh setahun aku dok pakai perfume 10 hengget. Wangi nye pun 10 minit je. Jam tgn aku yg lama ni, hurm dh 5 tahun kot. Ok je, xde masalah apa2. Cuma animation jam ni kuat menyantap bateri sbb jam Fossil. 1 bateri 28 hengget. Lama2 bengkrap gak aku dok kena beli bateri je. So sebelum aku bengkrap dgn lebih lanjut, aku tangkap 1 jam mahal yg xde animation cam fosil. Bagus x konsep idup aku?

2 comments:

Husna said...

geram jugak la dgn fossil.
aku kene dulu rm22 satu bateri. huhuhu. ni mesti sbb animation nye pasal :D

btw, envy you!

p.s - nak gak perfume ori T_T

Anonymous said...

elo abe jepp..ko nyer blog nie da bersawang..brape lama da x update..tau la bz..ehhe..:p..\o/..