Saturday, August 11, 2007

Macaroni & Cheeze

Penatnye~. Haha..walopun x dpt top10 tp xpe ar. Yg penting leh jln2. Erkkkk!!!! Jln2??! Huh…kuciwa~. Dlm brochure tulis ‘Treasure Hunt Around Perak’ around la sgt…hanya menggunakan sebatang jalan dari dpn utp -> Lumut, then naik feri gi Pulau Pangkoq. Hurm, aku xtau nk komen camne. Maybe for those yg 1st time join maybe rs not bad, tp sapa yg dh penah join bnyk kali sure rs tooot giler.

First of all, klu lah ada sekiranya mana2 committee yg terbaca blog ni, beta memohon maaf menyusun 10 jari. Tp beta rasa x salah klu nk ckp, sbb bole jadi komen yang membina. Ok adik2? Jadilah org yg bole ditegur. Jgn terasa laks.
Neway,
1. Pagi sabtu, pelepasan yg x sempurna. Aku x paham apa dorang nk buat actually. Kata 1st come 1st serve, pastu, suh alih keta la apa la, suh ikut no pendaftaran la etc. Last2 lepas ikut keta yg sampai 1st come 1st serve gak.
2. Ada printing error dlm ‘tulips’. Seb baik dorang inform kat kitaorg masa kitaorg dh sampai area situ. Xpe la, printing error tu, human make mistakes
3. Yang paling aku frust! Nape la dia tulis around perak, tp haram x around pun. Adoi. Aku dh bersinar2 bijik mata, dh terbayang2 kot2 g taiping ka, bukit larut ka, kuala kangsar ka. Rupa2 nya g lumut. Dem, harapan palsu btul. Down giler.
4. 1 aktiviti yg super duper x bes: kena jual t-shirt! Helo~! Ni bkn aktiviti charity or something.
5. Yang rasanya cam x relevan : kena g pangkor, charter van, kena g setiap checkpoint ramai2. adus…
6. Yang ni pun super duper hyper cam ampeh gak: tak sound awal2 kena bnyk pakai duit!!! Kalau aku tau, awal2 aku dh x join. Dulu2 klu ada mana2 tempat yg melibatkan tiket, sumer dh di bayarkan awal2. This time, tiket feri -> sendiri. Pastu kena charter van lak! RM40-60 1 van. (urut dada…)

(Source : bkn aku sorang. Ramai gak yg ckp benda yg sama)

Tapi, adik2 committee…ada gak yg best. Aku rs soklan2 dia kali ni mencabar gak. Compare ngn yg last yr, this yr punya lagi susah kot. So, in a way, walaupun sakit ati, tp puas ati gak sbb group aku dpt empat2 treasures yg btul. And ada 3,4 soklan je yg salah out of 14 questions. Tahniah, adik2 committee..!!
Er, Macaroni & Cheeze = group name kitaorg hehe…

No comments: